dinsdag 1 september 2009

Good luck AHINP4

Vandaag begonnen onze opvolgers aan hun spannende eerste schooldag in het PIVO. AHINP4 begon vandaag aan de cursus.
Langs deze weg wens ik iedereen veel goede moed en succes toe, in het bijzonder Robby. Eind mei lijkt vandaag nog veraf maar geloof me het zal er snel zijn. Profiteer van de unieke momenten die je zeker zal beleven tijdens 9 maanden die nodig zijn om dat felbegeerde tweede zilveren kroontje binnen te halen.
Ik kan stellen dat ik zeker geen spijt heb gehad dat ik de cursus in het PIVO heb gevolgd. De stressmomenten die er zeker aankomen zijn het nadien dubbel en dik waard.

1 opmerking:

Robby zei

Merci Svenne (gij kunt het weten zegt)!
> we trachten de kroon op het werk te zetten ;-)
De tijd gaat snel, gebruik hem wel.
Het zal moeilijk worden om AHINP3 te evenaren, mr zijn ons best aan het doen.