donderdag 28 mei 2009

AHINP3 - Dag 165

Vandaag stond de laatste schoolreis op het programma. In de voormiddag gingen we op bezoek bij de Civiele Bescherming te Liedekerke. Hier kregen we een uitgebreide uitleg over het materiaal dat zij ter beschikking hebben en wanneer zij in versterking komen. De rondleiding duurde een tweetal uurtjes. Rond de middag verhuisden we naar Leuven waar we na een hapje in de binnenstad mijn natuurlijke habitat het CIC Vlaams-Brabant bezochten. Na een welkomswoord doorde directeur CIC, Nadine Bergmans gaf ik mijn collegas's een uitleg over de werking van het CIC en kregen ze een rondleiding in de CADzaal. Ik hoop dat mijn collega's iets hebben kunnen opsteken van mijn verhaal.
Zo kwam er een einde aan de negen maanden van opleiding in het PIVO. Aan deze opleiding houd ik voornamelijk goede herinneringen over. Enkel het resultaat van mijn portfolio blijft me zwaar op de maag liggen. Ik vind persoonlijk dat ik daar zwaar werd afgestraft voor het feit dat ik eerlijk (ook al was het volgens de jury ongenuanceerd) in mijn portfolio heb geschreven hoe ik alles heb beleefd. Ik ben vast van plan om morgen de klasbegeleider hierover aan te spreken.
Morgen staat de allerlaatste dag op het programma, de hoofddag waar het vanaf 1 september altijd om te doen was, de proclamatie.

Geen opmerkingen: