zondag 29 juni 2008

Eindelijk resultaat : Geslaagd !!!

Op 26 juni 2008 om 11.00 uur was het eindelijk zover. Eindelijk!!. Na een korte nacht, want ik was nacht af, werd ik door mijn dochter Lisa gewekt. Mijn maat en medekandidaat Franky had gebeld en een bericht achtergelaten op de voicemail, alsook Anneleen van de personeelsdienst van mijn lokale zone had gebeld.
Na drie uurtjes bedrust, uit bed gesprongen en onmiddellijk naar Anneleen gebeld.
Deze had gelukkig goed nieuws. Zij had van de selectiedienst vernomen dat zoewel Franky als ikzelf geslaagd waren voor de selectieproeven en wij in september 2008 aan onze opleiding tot Hoofdinspecteur mochten beginnen.
Het is nog wachten op de officiƫle brief, maar het staat vast dat we kunnen gaan toeleven naar 01 september 2008 om terug naar school te mogen gaan.

Geen opmerkingen: