zondag 29 juni 2008

De persoonlijkheidsproef

Op 28 februari 2008 ontving ik de uitnodiging voor de persoonlijkheidsproef die plaatsvond op 14 maart 2008 in het Complex Kroon te Brussel.
Deze test duurde een ganse dag en bestond uit het invullen van een lijst met een aantal persoonlijke vragen en een vragenlijst met maar liefst 250 vragen. Tussendoor was er een individuele en een groepsproef met 6 man die tegen de tijd diende opgelost te worden. Onze opdracht betrof het aanwijzen van een nieuw diensthoofd in een ziekenhuis en het sturen van medewerkers naar de nodige cursussen. De groep waarmee ik deze test aflegde viel best mee. Deze dag werd afgesloten met een gesprek met een psycholoog. Na deze dag had ik toch zeer gemengde gevoelens. Het gesprek met de psychologe was best goed verlopen, doch over de individuele proef en de groepsproef had ik toch zeer gemengde gevoelens. De psychologe bevestigde mij dat ik gezien ik een gunstige evaluatie had gekregen van mijn diensthoofd sowieso zou uitgenodigd worden voor een gesprek met de selectiecommissie.
Van deze proef werd geen resultaat gecommuniceerd, het was dus wachten op de uitnodiging voor de volgende proef.

Geen opmerkingen: